Grandvalira incorpora nou director de Màrqueting. David Ledesma exercirà des d’aquesta setmana les funcions d’aquesta posició després de 4 anys de trajectòria al capdavant del departament de Màrqueting i Desenvolupament de Negoci d’Ordino Arcalís.
De nacionalitat andorrana, Ledesma de 42 anys és Llicenciat en Periodisme per la Universitat Internacional de Catalunya i també en Història per la Universitat de Barcelona. Postgrau en Direcció en Màrqueting i Vendes per ESADE i Diplomat per la Universitat Ramon Llull. Compta també amb un postgrau en Direcció de Màrqueting per la UOC. En l’actualitat continua la seva formació amb un Master Executive MBA a EAE Business School.
Ledesma substueix la fins ara responsable Elisabeth Perez, que fins ara havia liderat un equip que va portar l’èxit en totes les accions que va fer Grandvalira els darrers anys, on destaca la projecció internacional de la marca andorrana.
El nomenament dona un impuls a la nova línia estratègica de Grandvalira i contribuirà a optimitzar el procés d’integració d’Ordino Arcalís a Grandvalira-Nevasa. L’objectiu és continuar fent créixer la marca Grandvalira així com la marca Ordino Arcalís.