Skitude guanya el premi INDESCAT a la Internacionalització

Més articles

Compartir

Ahir al vespre es va realitzar la cinquena edició dels Premis Empresa i Esport per part d’INDESCAT, el clúster català de la indústria de l’esport. En aquest concurs es reconeixen els millors projectes d’empreses del sector de l’esport en quatre àmbits: partenariat, innovació, internacionalització i emprenedoria. L’acte es va celebrar a l’Auditori de la UPF Barcelona School Management i va comptar amb l’assistència de 180 de persones, amb assistents de l’àmbit empresarial, esportiu i institucional.

La xarxa d’apps Skitude, empresa amb seu a Riudellots de la Selva, va guanyar el premi a la Internacionalització. En aquest sentit la institució reconeix la gran tasca que està fent l’empresa Skitude per arribar a nous mercats internacionals. Fruit d’això és l’expansió que s’ha realitzat especialment enguany amb la presència a 11 països i el desenvolupament de 75 apps relacionades amb el món de la neu i l’esport.

Marc Bigas i Héloïse Haake recollint el premi

En el mateix esdeveniment es van reconèixer altres projectes destacats, així per exemple, en la categoria de Partenariat, el premi es va lliurar a Paited Apps i la Federació Catalana de Bàsquet per Coach Studio, una plataforma per a la digitalització del treball diari d’un entrenador de bàsquet, per facilitar-li la feina i també el seguiment i suport per part dels coordinadors del club. El premi emprenedoria va ser atorgat a RunOpinion, una plataforma que integra informació i funcionalitats que un corredor necessita per practicar running de forma segura i saludable i que ho pugui compartir amb els seus contactes. Ja per últim, el premi Innovació va ser per a FirstVision, empresa que ha desenvolupat una càmera integrada a les samarretes dels esportistes i àrbitres, amb l’objectiu de millorar l’experiència de l’espectador en les retransmissions esportives.

 

Què és Skitude?

I pels que encara no ho sapigueu, us direm que Skitude és la xarxa d’aplicacions mòbils més completa pels aficionats de la neu i la muntanya. Les diferents apps Skitude permeten, per exemple, informar als esquiadors en temps reals de l’estat de més de 2.500 estacions de tot el món, així com enregistrar de manera oberta la seva activitat a les pistes, per mesurar de forma precisa el rendiment propi i comparar-lo i competir amb els altres usuaris.

Skitude apps a les diferents estacions s'esquí

Una de les singularitats de Skitude és que arriba a acords amb les estacions d’esquí i les marques esportives per recompensar als usuaris de les Apps amb forfaits de temporada o equipaments complets. Recordem que aquest mateix any, Skitude va rebre una inversió de 800.000 € per ajudar en el procés d’internacionalització.

 

L’empresa ha desenvolupat les apps d’estacions com: La Molina, Masella, Vallter2000, Espot-Esquí, Portainé, Vallnord, Grandvalira, Porté-Puymorens… i un gran etcètera que pots consultar a la web de Skitude.

Skitude APP, tot el que necessites per anar a la neu

Verified by ExactMetrics