Masella, un cop més, la primera estació en obrir la temporada de neu!

Més articles

El millor freeride del món es veurà aquesta setmana a Baqueira Beret

El FIS Freeride World Tour by Peak Performance inaugura...

Baqueira Beret tanca un molt bon Nadal amb 130 km de pistes obertes

Baqueira Beret acomiada les vacances de Nadal amb un...

Les estacions andorranes tanquen el millor Nadal dels darrers cinc anys

Les estacions de Grandvalira Resorts -Ordino Arcalís, Pal Arinsal...

Compartir

Avui divendres 10 de novembre, les instal·lacions de l’estació ceretana, s’obriran a partir de les 12 h i s’obrirà la pista i el telecadira de Coma Oriola. Gràcies al fred intens dels darrers dies i les nevades que han caigut a tot el Pirineu, Masella fidel a la cita de ser la primera estació en obrir pistes i la darrera en tancar temporada, ho han tornat a fer.

L’obertura del 10 de novembre és la 2a data d’obertura més primerenca de la història després de la temporada 2008-09, quan Masella va obrir en 8 de novembre. Aquesta temporada serà especial i és que Masella celebra el seus 50 anys, un aniversari que estarà ple d’esdeveniments en què l’esquiador serà el protagonista.

I pel cap de setmana obriran amb uns gruixos de neu que van dels 20 a 30 cm de neu pols. Les pistes obertes seran sis: Coma Oriola, Les Fustes, La Cova, Enamorats, Aparador i Debutants del Pla de Masella. Tres remuntadors en funcionament: Telecadira de Coma Oriola, Telecadira Masella Jet i Cinta del Pla de Masella.
Desnivell obert de 550 m i un cinc quilòmetres de pistes. L’accès a pistes per Coma Oriola-1950 m i Pla de Masella-1600 m.

Masella ja treballa per obrir de manera progressiva més pistes i remuntadors.L’estació romandrà oberta ininterrompudament fins que les condicions de la neu ho permetin. Amb aquesta obertura tan primerenca, oferirem la temporada d’esquí més llarga dels Pirineus, amb més de 5 mesos d’esquí.

 

 

Verified by ExactMetrics