El dispositiu Milo permet mantenir una comunicació grupal en tot moment. Sense quotes ni cobertura mòbil.

Més articles

Compartir

Pels amants de la pràctica de l’esport de risc i l’aventura, la comunicació amb la resta de companys sempre és un element molt important. Gràcies als telèfons mòbils, i especialment als telèfons intel·ligents o “smartphones” la comunicació ha creuat una frontera que anys enrere era difícil d’imaginar.

També hi ha altres dispositius més tècnics, com els walkie-talkies, que fins fa un temps eren només accesibles pels professionals, però que a mesura que els preus s’han fet més asequibles també es poden veure amb més freqüencia entre els amants de la muntanya. Aquest tipus de dispositius permeten una comunicació amb els companys tot i no disposar de cobertura mòbil, i a més, acostumen a ser més fiables i robusts, especialment en condicons adverses com acostumem a trobar en la pràctica dels esports d’hivern. Ara, sembla que aquests gadgets fan un pas endavant gràcies a Milo, un comunicador tipus walkie-talkie sense fils, ni ús de tecnologia mòbil, que permet mantenir una comunicació grupal constant entre dispositius.

Milo ™, el dispositiu portàtil comunicador d’acció aconsegueix més d’1 milió en comandes anticipades en una setmana

Gràcies a la plataforma Kickstarter, el projecte ha aconseguit més de 2,200 patrocinadors. La campanya va començar el 6 d’octubre i falten pocs dies perquè finalitzi, però d’entrada ja s’han demanat 6.500 dispositius per endavant.

Milo és el walkie-talkie reinventat en una plataforma de maquinari i programari de tecnologia avançada, que permet converses de veu grupals en dúplex complet i multidireccionals.

L’impuls de la campanya de reserva de Kickstarter és una prova decisiva de la creença en la missió de Milo, que és millorar les aventures compartides connectant a les persones“, comenta Peter Celinski,  fundador i director executiu de Loose Cannon Systems, l’empresa desenvolupadora deMilo.

“Els nostres patrocinadors han contribuït al fet que aquesta sigui una de les campanyes de finançament col·lectiu més reeixides de la història i estem agraïts pel seu suport”, destaca Celinski.

A més, AQIPA ha estat nomenada distribuïdora global de Milo, que s’espera que comenci a enviar-se al públic al desembre del 2020.

Dissenyat per a entusiastes de l’aventura, Milo integra una varietat de característiques patentades que són les primeres en el món per a brindar una conversa natural d’alta qualitat, empaquetada en un disseny simple i atractiu. Simplement subjectant Milo a una butxaca, manillar, casc o en un braçalet, un grup pot parlar com si mantingués una conversa, mans lliures i sense dependre del telèfon.

Els patrocinadors que realitzin comandes anticipades ara rebran preus preferencials amb fins a un 45% de descompte en el preu minorista, així com accés anticipat al lliurament del producte. La campanya de micromecenatge recolza les etapes finals del refinament del producte, la selecció del color del producte i la priorització de funcions.

La campanya de Milo Kickstarter està a: https://www.okmilo.com/kickstarter

 

Verified by ExactMetrics