Les marques de Decathlon especialitzades en esports d’hivern com Wedze; especialitzada en esquí; Dreamscape,
especialitzada en surf de neu; Lugik, en trineus; i Inovik en esquí de fons, presenten les seves novetats per a la nova temporada de neu 2020/21.
Entre els nous models d’esquí de pista i all mountain disponibles per a tots els nivells, destaca la nova col·lecció d’esquís Freeride, codiseñada entre la marca Wedze i el col·leccionista d’esquís Adrien Accorsini, un dels apassionats més
reconeguts de l’esport blanc. Gràcies a la observació i a les sinergies entre tots dos, s’han dissenyat i construït sis models nous en aquesta disciplina, dels quals , dues són específics per a dona.
La nova col·lecció d’esquís és molt diversa des d’aquells que vulguin iniciar-se en el Freeride, com el “Rookie”, fins a models per als més experts, amb un esquí de 115mm de patí, com el “Pow Chaser”, que ofereix una gran flotabilitat en el powder
de veritat. La marca Wedze va néixer fa 14 anys dins de Quetxua, la marca d’esports de muntanya de Decathlon, i des de llavors ha forjat la seva pròpia identitat. El seu objectiu és acostar el plaer de l’esquí perquè sigui accessible a tota mena d’esquiadors, despertant i alimentant l’interès per aquest esport, independentment del seu nivell. Més de 100 homes i dones componen l’equip de Wedze, que treballa des de la concepció i el desenvolupament del producte, la seva prova i test i els últims avanços en innovació, ecodisseny i seguretat.
“Des de Decathlon, i en el nostre cas des dels esports de neu, treballem dia a dia per a incorporar la innovació i l’eco concepció en el disseny i la creació dels nostres productes, cada vegada més tècnics i amb les millors condicions de seguretat. D’aquesta manera, podem brindar-los una experiència única en la pràctica dels diferents esports de lliscament sobre neu”, afirma Raúl García, director comercial d’Esports de Neu de Decathlon a Espanya.
Ecodisseny i seguretat
L’objectiu de Wedze per a enguany és continuar reforçant la seguretat dels esquiadors i, per a això, ha dissenyat la primera jaqueta del món amb protecció dorsal integrada extraïble. A més, la marca continua treballant en l’evolució en matèria de seguretat en la seva col·lecció de cascos, incorporant la seva tecnologia MIPS (Multi Directional Impact Protection System) a més models. D’aquesta manera, l’esquiador pot gaudir de la seva passió en les millors condicions de seguretat, una de les principals motivacions de la marca i la companyia, sempre al capdavant en matèria de seguretat esportiva.