Confirmat! la segona prova FWT a Arcalís el 15 de febrer

Més articles

Compartir

Ordino Arcalís acollirà, el proper dia 15 de febrer, la segona prova del Freeride World Tour 2017, que tindrà lloc a partir de les 10 hores. Així ho ha confirmat l’organització després que l’equip hagi valorat favorablement les condicions meteorològiques així com l’estat dels potencials escenaris. La zona en què es reprendrà la copa mundial de freeride es determinarà les hores prèvies a la competició, un cop s’hagin avaluat les diferents opcions.

El FWT ha confirmat el proper dimecres, 15 de febrer, com el dia de celebració de la segona cita de l’Swatch Freeride World Tour que Vallnord – Ordino Arcalís acollirà aquesta edició 2017.

image001 (1)
FWT la Champions del freeride torna a Andorra

L’emplaçament d’aquesta nova cita, que substitueix l’acte inaugural que per motius de seguretat es va haver de suspendre a Chamonix, es comunicarà entre avui i el matí del dia de convocatòria. Les canals del Baser Negre i la Serra de la Balma, ambdues amb nous gruixos de neu després de les precipitacions del cap de setmana, es divideixen la possibilitat d’acollir l’espectacle.

Les llistes de sortida es faran públiques en el transcurs de la jornada de dimarts i, de nou, estaran composades pels 52 millors riders a nivell internacional, que es disputen les primeres places del freeride a nivell mundial en les modalitats d’esquí i snowboard, tant de la categoria femenina com masculina. El proper repte per als atletes, després de les dues proves disputades a Arcalís, tindrà lloc a l’estació austríaca de Fieberbrunn entre els dies 6 i 11 de març.

Verified by ExactMetrics