Molt bona afluència d’esquiadors durant aquest Pont de la Puríssima. D’ aquestes 5 jornades festives hem tingut els 3 dies centrals (dijous, divendres i dissabte) amb la màxima afluència. El dia amb més esquiadors ha sigut el divendres, 8/12/2017, que han passat per l’estació: 9.200 esquiadors
Aquestes xifres tan elevades són gràcies a dos factors que han afavorit que esquiar a Masella fos una bona opció als turistes que s’han acostat en el Pirineu Oriental aquests dies:
1r-Un més d’obertura d’esquí ininterromput, des del 10 de novembre, en què Masella va ser la primera estació d’esquí en obrir dels Pirineus. Aquestes 4 setmanes previes s’ha treballat a Masella intensivament per oferir les pistes amb les millors condicions possibles.
2n–Excepte aquest diumenge, amb un canvi de temps amb nevades previstes per demà dilluns, s’ha gaudit d’unes òptimes condicions meteorològiques. Això ha fet que, a banda de l’esquí, la gent gaudís de les terrasses de l’estació i dels seus bars i restaurants. Han estat especialment concorreguts el nou Bar de Cap del Bosc i el renovat establiment de Coma Oriola, regentat a partir d’ara pel prestigiós restaurant de Can Ventura, amb una nova oferta gastronòmica pels més “gourmands”.
A més, el dissabte 9 de desembre de 2017, s’ha inaugurat la temporada d’Esquí Nocturn amb bona afluència tant a pistes com en la primera festa après-ski a La Cantina del Pla de Masella. Aquesta temporada 2017-18 obrim el domini nocturn els dijous (18,15 a 20,15 h) i dissabtes (18,30 a 21,30 h) i d’altres dies festius.