Abel Moga, un dels millors freeriders espanyols i esquiador patrocinat per Baqueira Beret, ha rebut una wildcard per competir a la prova inaugural Baqueira Pro del FIS Freeride World Tour by Peak Performance 2025, que se celebrarà a l’estació de la Val d’Aran i Valls d’Àneu, del 18 al 23 de gener.

Abel Moga va aconseguir un històric segon lloc el 2022 en aquest edeveniment que es disputa al Baciver i on, Núria Castán, també de la selecció RFEDI-Spainsnow, estarà present de manera directa en ser segona l’any passat a la classificació del circuit.
“Rebre una wildcard per a l’esdeveniment significa molt per a mi, i n’estic molt content”, declara Abel Moga. “Em demostra que la família del FWT vol que torni, així que donaré el millor de mi. Estic emocionat de sentir la mateixa energia a Baqueira que vaig sentir fa tres anys quan vaig quedar segon. El Baciver és un lloc increïble per a una competició, i la gent estarà entusiasmada. Amb sort, tindrem una bona nevada i oferirem un espectacle increïble.”

Per la seva banda, en snowboard femení, l’emoció està garantida amb la reusenca Núria Castán Barón, que ja va guanyar sobradament la plaça l’any passat amb el podi del circuit i torna al Freeride World Tour 2025 després de fer una temporada històrica. Recordem que la rider de l’Equip Nacional RFEDI de Freeride es va proclamar subcampiona del món el 2024, convertint-se en la primera espanyola a assolir aquesta fita, tant en categoria masculina com femenina.