L’Abarset acull el primer esdeveniment de WNot a Andorra

Més articles

Compartir

L’Abarset continua ferm en el disseny d’una programació electrònica de qualitat, que l’ha portat a ocupar un lloc privilegiat en la temporada hivernal europea. Així, el proper dissabte 4 de març acollirà l’arribada a Andorra de WNot, un esdeveniment que es desenvoluparà tant en format diürn com nocturn.


El públic podrà gaudir durant el dia d’un gran espectacle visual de pantalles led així com de diverses activitats d’animació i propostes d’oci, i d’un après-ski de música al més alt nivell amb les actuacions dels DJ Dennis Cruz i Juan Díaz.
Parlar de Dennis Cruz és fer-ho d’un dels artistes més demanats del moment. La seva vertiginosa agenda internacional n’és la millor prova. El cert és que aquest DJ i productor espanyol està vivint un dels moments més dolços de la seva carrera. De fet, hi ha qui presagia que aquest estiu el seu nom estarà entre les primeres posicions dels artistes més influents de l’escena contemporània. L’acompanyaran a la cabina Juan Díaz i els DJ residents de l’après-ski d’Andorra.

El temple dance de la neu, l’Abarset

WNot és un grup empresarial amb una gran experiència al sector que busca crear un nou tipus d’experiència. Per fer-ho aporta una visió original, un toc extra de creativitat i l’elecció d’ubicacions singulars, on l’espectacularitat de L’Abarset juga un paper fonamental. Aquest après-ski localitzat al sector de Grandvalira – El Tarter ofereix un ampli ventall de possibilitats. En primer lloc, pel caràcter innovador del mateix espai, i, en segon lloc, per la seva exhaustiva defensa de la qualitat, així com per la intenció d’oferir al públic novetats que siguin una sorpresa contínua. Un tàndem, el de WNot i L’Abarset, que segur donarà de què parlar durant els propers mesos.

Verified by ExactMetrics