Presentada la col·leció tardor-hivern2019 de Ternua, plena de novetats.

Presentada la col·leció tardor-hivern2019 de Ternua, plena de novetats.

La presència de teixits sostenibles i reciclats travessa de forma transversal les diferents categories de producte, des de PROTECH, que és la més tècnica, fins a la més casual SPIRIT OUTDOORS

Ternua ja té a la venda la seva col·lecció tardor-hivern 2019. Es tracta d’una col·lecció molt tècnica quant a elecció de teixits i, com no, respectuosa amb el medi ambient, seguint la filosofia de la marca. A grans trets, cal destacar que el 100% de la seva col·lecció tèxtil és PFC free i el 48% dels seus productes estan dissenyats amb teixits reciclats com a moqueta, xarxes de pesca, ampolles de plàstic, ploma, pòsits de cafè, llana o peles de nous.

Els productes de Ternua sempre al nivell més alt de sostenibilitat

 

Atès que el seu eix principal és la innovació sostenible i amb l’objectiu de donar major visibilitat i major informació sobre els teixits i acabats de la peça al consumidor, Ternua ha desenvolupat per a aquesta col·lecció OI 19-20 una sèrie d’etiquetes molt visuals amb les quals donar a conèixer la funcionalitat de la peça en un sol cop de vista. I és que per a aquesta col·lecció la marca ha desenvolupat nous teixits, molt tècnics i molt funcionals, a més de sostenibles, com el Shelltec Activi Flex, Shelltec Breathe, Dryshell Activi Flex i Dryshell Prowool, entre altres. Un treball d’innovació liderat per l’equip d’Innovació i Sostenibilitat de la marca.

En l’àmbit de categories de producte la més destacable és la presentació d’una nova col·lecció PROTECH, la gamma més tècnica enfocada al públic més performance, més exigent quant als detalls de funcionalitat i disseny de les peces. En aquest sentit Ternua ha creat una sèrie de primeres, segones i terceres capes de la mà de grans professionals de la muntanya, que alhora són “friends” de la marca: Alberto Iñurrategi, Miriam Marco, Iker Madoz, Oriol Baró i Marcus Klaiber. Amb ells s’han realitzat diferents focus groups per a elaborar de forma conjunta una col·lecció on s’ha estudiat cada mínim detall. Els alpinistes han aportat el seu feedback basant-se en la seva experiència a la muntanya, la qual cosa ha donat lloc a una línia PROTECH molt tècnica i marcada per la sostenibilitat (teixits i farciments reciclats i certificats Bluesign que porten l’etiqueta de Commitment i PFC free).

En la línia Adrenalite, també una gamma molt tècnica dins de l’oferta de Ternua, hi ha nous models de peces molt lleugeres, molt transpirables i molt compactables, ideals per a la pràctica d’esports aeròbics de gran intensitat a la muntanya hivernal. A més, en aquesta col·lecció d’hivern 2019, Ternua ha dissenyat un mico d’esquí de muntanya, dissenyat amb un teixit Dryshell Activi Flex, bielástic, provinent del reciclat xarxes de pesca en desús i PFC free, en l’elaboració del qual han col·laborat els organitzadors de la carrera d’esquí de muntanya Altitoy que Ternua patrocina i que utilitzaran en competició la selecció basca i madrilenya d’esquí de muntanya.

Finalment, en la línia Spirit Outdoor, Ternua ha presentat nous models de camises elaborades amb cotó orgànic, tant per a home com per a dona, i noves samarretes “recover blue”, dissenyades amb un teixit que barreja el cotó reciclat amb el polièster reciclat provinent d’ampolles de plàstic. No falten tampoc en aquesta col·lecció noves jaquetes i dessuadores, molt respectuoses amb el medi ambient en el qual es barregen tecnicitat i ús casual.

Previous post
Ordino Arcalís tanca temporada estiu amb rècord de facturació
Next post
David Ledesma, pren el relleu com a nou director de Màrqueting de Grandvalira
Back
SHARE

Presentada la col·leció tardor-hivern2019 de Ternua, plena de novetats.